Hrvatsko debatno društvo će na Ljetnom debatnom kampu (Otok Šolta, 27. kolovoza – 2. rujna 2017.) pružiti mogućnost svojim volonterima da krenu u proces edukacije za trenera Hrvatskog debatnog društva. Broj kandidata koji će imati priliku proći proces edukacije je šest. Proces edukacije započinje pripremom radionica koje će kandidati održati prilikom rada na Ljetnom debatnom kampu. Proces edukacije odvija se uz nadzor trenera mentora koji će biti dodijeljen kandidatima. Kandidati se obvezuju kako će tijekom srpnja i kolovoza, prije Ljetnog debatnog kampa, moći sudjelovati u pripremnim sastancima koje će biti održani u Zagrebu prema dogovoru s mentorom. Nemogućnost sudjelovanja na sastancima u periodu od 2. do 25. srpnja te od 15. do 25. kolovoza znači i nemogućnost pristupanja procesu mentoriranja. U navedenom periodu očekuje se sudjelovanje na minimalno 3 trosatna sastanaka. Kandidati se trebaju prijaviti do 22. lipnja 2017. Prijava uključuje slanje kratkog životopisa i opisa debatnog rada na mail adresu ljetnaskola@hdd.hr.
Uvjeti za pristup procesu edukacije i kriteriji odabira kandidata:
- Uvjeti:
- istaknuta količina kvalitetnog edukatorskog rada u HDD-u
- mora proći cjeloviti proces edukacije od strane trenera mentora
- Kriteriji odabira kandidata
- iskazan interes za sudjelovanje kao coach na kampu 2017. je prednost
- kandidati koji prvi put pristupaju procesu mentoriranja imaju prednost
- količina volontiranja za udrugu
- istaknut rad s djecom i mladima
- rezultati rada u klub
Treneri generalno:
- potvrđuje ga UO na prijedlog trenera mentora
- primarna funkcija trenera je držanje edukacije debatantima
- može prepoznati potrebe korisnika debatne edukacije
- može samostalno izraditi plan debatne edukacije u skladu s potrebama korisnika
- može vješto i samostalno provesti debatnu edukaciju
- razumije sve razine debatnog rada
- prepoznaje i može pomoći otkloniti poteškoće u debatnom radu
- svojim djelovanjem pridonosi razvoju i širenju HDD-a i debate u Hrvatskoj
- sposoban je evaluirati vlastiti rad i konstantno poboljšava isti- –
- razumije principe neformalnog obrazovanja i uspješno provodi metode rada povezane sa njegovim principima